The refrigerator from hell.

Igår innan jag skulle gå och lägga mig så hade jag köpt ett par öronproppar. Anledningen till detta var att i och med att jag har både kök, badrum och sovrum i samma rum så står ju även mitt kylskåp ca två meter från sängen...!! Och som de flesta kanske vet så har kylskåp en tendens att låta ganska mycket ungefär två ggr i timmen. Så inatt hade jag tänkt och vara smart och sova med öronproppar i.. men tror ni att det hjälpte?  Eh nä! Ljudet som kylen ger ifrån sig består av ett mörkt brummande och ett lite högre "visslande" ljud. Det visslande ljudet försvann men öronpropparna förstärkte bara det mörka brummandet! Hmmm.. Ja det blir väl bara till att föröska hitta några bra proppar som kan ta bort även de låga frekvenserna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0